پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230435
برخي جريانات براي کاهش قيمت مسکن ‌‌سرسختي نشان مي‌دهند / قيمت مسکن بايد کاهش پيدا کند
تاریخ انتشار : 1399/08/24 08:45:36
نمایش : 1450
وزير راه و شهرسازي ضمن تاکيد بر لزوم کاهش قيمت مسکن با کاهش نرخ ارز گفت: برخي جريانات سودجو براي کاهش قيمت مسکن ‌‌سرسختي نشان مي‌دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد اسلامي در پاسخ به افزايش بي‌رويه قيمت مسکن و پيش‌بيني در مورد قيمت آن در کشور اظهار داشت: بازار کشور ما متاثر از تهاجم جنگ اقتصادي بي دليل شاهد افزايش قيمت ارز بود و در چند روز اخير شاهد کاهش قيمت ارز بوديم اما برخي جريانات سودجو در اين زمينه سرسختي نشان مي‌دهند.

وي با بيان اينکه همانطور که بي‌دليل قيمت ارز و به طبع آن قيمت مسکن افزايش پيدا کرده، با کاهش قيمت دلار قيمت مسکن نيز بايد کاهش پيدا کند، افزود: قيمت مسکن بايد کاهش پيدا کند چراکه تحولات در قيمت ارز باعث شد تا معاملات و معادلات در تمامي حوزه‌ها به هم بريزد.

وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه هيچ دليلي وجود ندارد با کاهش قيمت ارز، قيمت مسکن به همان قيمت سابق باشد، ابراز داشت: بر اساس تاکيدات رياست جمهور نبايد نهاده‌هاي توليدي در گمرک بماند و بر همين اساس لازم است تا اين قطعات با سرعت به منظور رونق در بخش توليد از گمرک ترخيص شوند.

روز گذشته محمد اسلامي، وزير راه و شهرسازي به منظور کلنگ‌زني طرح اقدام ملي مسکن، افتتاح پروژه 50 واحدي خيرساز، بازديد از برخي از پروژه‌هاي راه و شهرسازي در منطقه و افتتاح قطعه دوم محور بادرود – کاشان در معيت هيئت همراه به منطقه کاشان سفر کرده بود.

انتهاي پيام/

منبع: تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html